Obavještavaju se korisnici kartica tekućih/kreditnih računa banaka u RH da na poziv osoba koji se predstavljaju da zovu iz neke poslovne banke ne daju nikakve podatke.
Naime određene osobe zovu klijente banaka, predstavljaju se kao zaposlenici banke i nakon uvodnog razgovora traže da im se očitaju brojevi kartica i računa, a sve radi moguće zloupotrebe.
Važno je da zaposlenici banaka ne traže predmetne podatke od klijenata telefonom već da se radi o potencijalnoj prijevari te ovim putem upozoravamo korisnike kartica banaka u RH na oprez
– Korisnike kartica koji su dobili ovakve telefonske “upite” ili slične poruke putem e-maila pozivamo da ne odaju nijedan podatak o kartici i da o svemu obavijeste izdavatelja kartice (banku ili kartičnu kuću) koji će u suradnji s nadležnim institucijama pokrenuti postupak razotkrivanja prevaranta.
Jednako tako, svaki korisnik kartice dužan je sam voditi računa o svakodnevnoj zaštiti podataka s kartice. To znači da se kartica, broj kartice, broj na poleđini ili bilo koji drugi podatak s kartice ne daje trećim osobama bez obzira kako se one predstavljale.
I.B.