U dva dana 26. i 27. Udruga „Sinac-Gacka-Lika“ imala je figurativno i doslovno pune ruke posla. Promocijski su se pojavile, naravno, najprije u svom Gradu Otočcu na Eko-etno sajmu o kojem ste već čitali na ovom portalu pa se nećemo ponavljati, a zatim i na sajmu u Rogoznici sličnih afiniteta.
„Zeleno i plavo – Ukusno i zdravo“ i „Domaći trend je brend“ su pravci turističkog događanja čiji je primarni cilj brendiranje izvorne kvalitete u atraktivnoj poveznici obale i kontinenta.
Kroz ponuđene programe prezentira se izvorna kvaliteta domaćih brendova na konkurentno i zahtjevno tržište te je uspješno spojena zelena i plava Hrvatska sa dodatkom glazbenog miksa kontinentalno mediteranskog izričaja.
Događaj obuhvaća degustaciju i promotivnu prodaju iz ravničarskih, gorskih i obalnih ekskluzivnih destinacija. Medijski pokroviteljje Portal za Kulturni turizam.
Naša nova udruga se uspješno predstavila na oba sajma. Donosimo i slikovnu priču navedenih tvrdnji.
Napominjemo i da njihove proizvode možete vidjeti prilikom posjeta Majerovom vrilu u Sincu u drugoj malenici gdje se nalazi i infopult TZ Grada Otočca.
Tekst: Jasna Ilić
Slike: Ana Bogdanić, Valentina Sertić